Ek wens ek kon die volgende belowe, voorspoed, welvaart, en gesondheid. Dit is my egter nie beskore nie. Dit wat ek jou kan belowe is meer broos, meer weerloos, meer mensig.

 

Ek belowe jou Meisiemens, dat ek saam met  jou altyd mens sal wees.

Dat wanneer dit goed gaan, ek saam met jou sal lag.

Wanneer dit sleg gaan, ek saam met jou sal huil.

Wanneer jy alleen voel, ek jou sal vashou.

Wanneer jy ruimte nodig het, ek dit jou sal gun.

Wanneer jy ondersteuning nodig het, ek jou elke oomblik sal aanspoor.

Wanneer ons hoogtes beleef, ek dit saam met jou sal vier.

En wanneer ons valleie deur worstel, ek heeltyd jou hand sal vashou.

 

Ek belowe jou, mooiste mens, om jou deel te maak van elke deel van my wese;

My sterkpunte en my swakpunte,

My vrese en my hoop,

My vreugdes en my seerkry,

Van my trane en my lag.

 

Uiteindelik is al wat ek kan belowe ‘n leeftyd se reis saam met jou.

Ek belowe dat ek die reis met eerlikheid, opregtheid,  integriteit, deernis en liefde saam met jou sal reis.

