Reduce, Re-use, Recle.

Eet minder! Ry minder! Koop minder! Upgrade minder! Vergeet om as maatstaf die Geldenhuise (Jones’s) te gebruik. Bou kleiner! Sit ligte af! Sit die radio af as niemand luister nie! Dra klere langer! Begin ‘n wurmplaas en groentetuin. Gooi die swembad toe!

Verraai jou ego, spyker dit teen die kruis. Ons ego’s verg energie en energie veroorsaak ekstra CO2 wat die toekoms van ons kinders en verseker hulle kinders bedreig. Raak deel van die gesprek!

Hou op om dwars te trek om jou eie gemaksone te beskerm, die planeet is in die gemors en ons is die oorsaak. Rook minder! Eet minder vleis (moeilik vir ons Suid-Afrikaners!). Moenie met die 4×4 die kinders by die skool gaan haal of inkopies gaan doen nie, ons paaie is nie so sleg nie!

Maar nou ja, die goed kom te naby aan ons lyf; so wie stel belang? Ons gefokus op ons self, te hel met ons kinders. Wanneer hulle swaarkry is ons al dood! (‘n Argument wat meer as een persoon al actually teenoor my gebruik het).

Ons bely Christus, self-opofferende liefde is ‘n waarde van Hom, maar vir is dit een te veel gevra. Dit is mos maklik, se ek glo en dan kan ek maak wat ek wil, leef soos ek wil, want ek glo en is deur genade alleen gered. Ek wonder of Paulus of Jakobus sou saamstem? A person is not defined by the cover but by his actions (Megamind). Is it possible that our faith is also defined by our actions? (James of te wel Jakobus)

En ons keuse is? Onthou dit word bely deur ons dade!

